Saturday 18 November 2017

Strategie betfair trading bot


Strategia zakładów: Trasa na wyścigi konne Betfair oferuje codziennie setki możliwości handlowych, ale przedsiębiorcy muszą być zdyscyplinowani i być skłonni do zaakceptowania straty, gdy rynek idzie przeciw niemu. Zablokowany w zyskach, książkach zielonych i bezpłatnych zakładach - wszystko to brzmi zbyt dobrze, aby mogło być prawdziwe, więc zapytaliśmy regularnie firmę Betfair, Wayne Bailey, o zbadanie sprawy. Mówię coś, co wydaje się paradoksalne w pewnym sensie - ale ja stałam się dobrym przedsiębiorcą na czole, gdy zrozumiałem, że nie możesz przewidzieć, w jaki sposób cena konia będzie. Być może, trochę ambitny ze mnie spróbować wyjaśnić, jak handlować krótkim artykułem, ale miejmy nadzieję, że nie zacznę walczyć z piłką i trochę dyskusji na temat i zobacz, gdzie prowadzi. Wcale nie byłem ekspertem, ale przez kilka lat miałem dobry sukces i teraz czuję się komfortowo przechodząc na niektóre strategie, które nadal działają dobrze dla mnie i pomagają mi zarobić przyzwoite pieniądze. Jeśli w tym potrzeba, w ciągu najbliższych kilku tygodni mogę dodać kilka artykułów i filmów wideo, ale na razie dyskutuję o rodzaju handlu zwanym skalpowaniem. Skalcowanie odbywa się zazwyczaj na rynkach, gdzie cena jest dość stabilna (zazwyczaj na faworyta) i przedsiębiorca ma nadzieję na przesunięcie ceny tylko jednego lub dwóch kleszczy. Swing trading. które w przyszłości mogę dyskutować, próbuje uzyskać duży ruch cen na niestabilnym rynku. Ale po pierwsze, bardzo krótkie wyjaśnienie, jak handel działa dla bezwzględnego początkującego: Zasadniczo handel nie różni się od zakupu i sprzedaży na giełdzie. Szukasz czegoś za wysoką cenę i położysz ją za niską cenę (lub po najniższej cenie, a potem z powrotem za wysoką ceną), blokując w ten sposób automatyczny zysk lub wolny zakład. Więc na przykład powiedzmy, że wrócisz konia (Fuzzy Cat) na poziomie 4,4 za 100, a cena wzrosła do 4,0, w którym punkcie leżałeś, znowu o 100. Jeśli zwyciężysz, zarobisz 340 z twojego zakładu, ale ty musisz zapłacić 300 za świeckich. Innymi słowy, masz czterdzieści funtów, jeśli koń wygrywa i nic, jeśli traci. Stało się zakładem wolnym od ryzyka. Zresztą, jak żyję w Irlandii, zrzut ekranu jest w Euro, jednak handlarze rzadko rozliczają się z opcją bezpłatnego zakładu, a zamiast tego zamienią książkę. Po przesunięciu ceny przedsiębiorca będzie leżał na 110 zamiast 100: Jak widać, przedsiębiorca tutaj wygra 10 (lub 10 w tym przypadku) bez względu na to, który koń wygrywa - jest to znane jako zielona książka. Zielona książka jest rzeczą piękna Jestem pewien, że się zgadzasz, ale to nie jest tak proste, a jeśli cena porusza się przeciwko tobie, musisz wyjść za stratę i znieść czerwoną książkę, która nie wygląda tak pięknie. To podstawy. Trudna część stara się wykorzystać te ruchy cen. Jak więc zdecydujemy, kiedy wrócić i położyć mi się powiedzieć coś, co wydaje się paradoksalne w jakiś sposób - ale stałam się dobrym przedsiębiorcą na czole, kiedy zdałem sobie sprawę, że naprawdę nie możesz przewidzieć, jaka będzie cena konia. Kiedy kilka lat temu zacząłem handlować, sprawdź wszystkie wykresy i zajmij się (opierając się na wcześniejszych ruchach), mając nadzieję, że cena się ruszy. Straciłem dużo pieniędzy - było to tylko zgadywanie. Odświeżająco nie musisz zgadywać, że rynki są dobrymi przedsiębiorcami na skórze głowy. Każdy robi to inaczej i może niektórzy są ekspertami w prognozowaniu cen, ale dla mnie jest to, że zajmuje stanowisko, pozostawiając na powrót lub świecki porządek trochę za aktualną cenę. Ale ma zasadniczą część: musisz szukać miejsca, gdzie czeka już bardzo mało pieniędzy (więc będziesz na szczycie kolejki). Aby dać przykład, spójrz na interfejs drabiny na Asystenta ds. Zakładów (większość przedsiębiorców używa innego rodzaju oprogramowania firm trzecich, które oferują widoki drabinkowe, zakłady z jednym kliknięciem itd.). Drabina daje pionowy widok na ceny i pozwala widzieć rynek znacznie bardziej szczegółowo. W poniższym przykładzie koń jest obecnie sprzedawany na poziomie 2,98. Zauważyłem, że tylko w kolejce czekało tylko 51 osób, które czekają na konia o 3,15, więc położyłem zamówienie na tę cenę za 100 (zobaczysz, że moje pieniądze przyniosły sumę oczekującą na tę cenę do 151) . W tym momencie jest to tylko kwestia gry czekającej. Im nadzieją, że cena wzrosła do 3,10, w którym to momencie przygotowuję się do kliknięcia różowego pudła i leżenia. Jeśli nie rośnie - mogę po prostu odrzucić zamówienie i nie uszkadza się - to jedna z wielkich rzeczy na ten rodzaj handlu. Jeśli to wzrośnie i widzę, że pieniądze się zjadły w 3.10 (pole zawierające 347 na zrzucie ekranu), będę leżał. Następnie, gdy cena spadnie do 3,15, moje 100 zleceń zacznie się zajmować, a to zakończy handel. Piękno jest dlatego, że dostałem się na wczesnym trymestrze, moje rozkazy znajdą się dokładnie w górnej części kolejki (będziesz pamiętać, że było tylko 51), więc szybko się dopasuję. Oczywiście istnieje możliwość, że cena będzie się cofać, jak tylko ustaliłem (i nigdy nie dotknąłem 3.15), ale jeśli tak się stanie, musisz wyjść za stratę dość szybko - nigdy nie pozwól, by zakład stał się nadzieją na najlepsze . Zabierz to ode mnie - to szybka droga do ubogiej. Wielką rzeczą w tym handlu jest to, że nie musisz spróbować przewidzieć, w jaki sposób cena pójdzie. Jeśli na przykład cena utrzymywała się na poziomie 2,98 i nigdy nie poruszała się w górę, mogłabym po prostu odwoływać się z powrotem i przejść na następny rynek bez szkody. Prawdopodobnie mógłbym pisać cały dzień o tym, ale muszę trzymać się słówek, więc przestawiłem powyższe filmy na YouTube, aby można je było zobaczyć w akcji. Musisz go otworzyć na pełnym ekranie i zwiększyć głośność. Jestem nowy w nagrywaniu ekranu, więc miejmy nadzieję, że jakość moich filmów poprawi się w czasie. Rzucałem kilkaset na moje konto handlowe i zrobiłem ten film, aby pokazać ludziom, że można zrobić kilka dobrych transakcji z stosunkowo małym bankiem. Ludzie myślą, że musisz mieć tysiące na koncie, aby handlować prawidłowo, ale to nie jest po prostu przypadek. Możesz handlować dowolną kwotą - ale pamiętaj, aby utrzymać stawki do absolutnego minimum, gdy zaczynasz, ponieważ z pewnością popełni błąd i prawdopodobnie popiersie kilka banków po drodze. To wymaga czasu i cierpliwości, aby nauczyć się handlu i jeśli nie możesz zarobić z małych ilości, na pewno jak cholera nie robisz tego z dużą ilością. Wreszcie słowo na narzędzia handlu (nie ma zamiaru przeznaczenia): Większość przedsiębiorców używa innego rodzaju oprogramowania firm trzecich. W filmie używam Asystenta ds. Zakładów, ale również Betangel, który jest także doskonałym zestawem. Jest tam również bezpłatne oprogramowanie handlowe i mam nadzieję, że będę mógł spróbować w ciągu najbliższych kilku tygodni. Nie zalecam nikomu drugiej - wystarczy powiedzieć, że powinieneś używać dowolnego oprogramowania, z którym jesteś zadowolony. Powinienem również zauważyć, że firma Betfair oficjalnie popiera dowolny konkretny produkt, a kiedy się zarejestrujesz, podajesz umowę z dostawcą, a nie Betfair. Oczywiście, ten artykuł nie jest wcale kompletny, a każdy rynek oferuje inną okazję. Ale powyższa strategia używam z dużym powodzeniem prawie każdego dnia (na stabilnych rynkach), więc mam nadzieję, że niektóre z was okażą się interesujące. Chcesz porozmawiać o handlu, więc jeśli masz jakieś uwagi, Id uwielbiam je usłyszeć. Komentarze (2) Automatyzacja transakcji na Betfair Dzięki intuicyjnemu interfejsowi na pojedynczym ekranie, Auto Trading Fox pozwala użytkownikowi w pełni zautomatyzować niektóre stosunkowo proste, ale skuteczne strategie handlu wyścigami konnymi na wymianę Betfair. ATF umożliwia: - tworzenie planów zakładek jak Back First Then Lay, Lay First Then Back, Straight Back lub Straight Lay, również z funkcją Stop Loss Capability. - Uruchom wiele instancji w celu utworzenia złożonych scenariuszy handlu tylko poprzez uruchomienie innej instancji oprogramowania. - Link do innych botów lub oprogramowania dla Betfair. To przykładowy handel, jedna z wielu strategii, które można wykorzystać. Będziemy wracać do dowolnego zawodnika, który osiągnie kursy od 2,5 do 2,5 w dowolnym momencie przed wyścigiem lub podczas wyścigu w grze. Postawimy zakład na 1,7 na rynku. Betfair będzie starał się dopasować ten zakład w najlepszej wartości, co oznacza, że ​​powinniśmy wygrać o 1,7 lub wyższy kurs. Po dopasowaniu, zakład świecki zostanie natychmiast umieszczony na 30 zysku. Oprogramowanie obliczy cenę i stawkę wymaganą do osiągnięcia tego celu. Dopuszczamy tylko oprogramowania do umieszczenia jednego zakładu na wyścig, używając opcji maksymalnych stawek. Możesz pozwolić na więcej zakładów i monitorować każdy koń, który spełnia kryteria. Można również wybrać własne konie lub monitorować ulubione, takie jak 1st, 2nd lub 3rd favorites w zakładach. Następnie można podłączyć plan zakładów do dowolnej rasy w oknie wyścigów, a następnie rozpocząć handel, klikając przycisk na górze. Jak widać oprogramowanie umieściło Bet 1 w 1,7 i zostało dopasowane do wersji 2.6. Następnie wprowadzono zakład świecki, zakład 2, aby osiągnąć wymagany zysk. W tym przypadku kładziony w 2.0 został umieszczony na 13 i został z powodzeniem dopasowany. Aby uzyskać więcej informacji na temat korzystania z oprogramowania, sprawdź ten film w YouTube lub wejdź na stronę. Moje poprzednie post nakreśliło duży błąd, który zrobiłem w tym tygodniu, a mianowicie, że wdrożyłem poprawkę, niepotwierdzoną, na bot na żywo, a następnie udałem się na dzień pozostawiając bot do spustoszenia na moim koncie. Doszło do tego dalszych wydarzeń. Kilka dni temu otrzymałem opłatę w wysokości 17.35, aby dodać do moich pierwotnych strat. Opłata ta została opisana w oświadczeniu na moim koncie jako 8216Bet Txn Charge za ponad 1000 na godzinę na 2504128217. Nieco mylone przez to skontaktowałem się z obsługą serwisu Betfair, aby uzyskać więcej informacji na temat przyczyn i kiedy tak się stało, dzięki czemu mogłem się dowiedzieć, dlaczego tak się stało oraz (b) uniemożliwić powtórne działanie. Otrzymałem bardzo mało pomocną odpowiedź, która po prostu powiedziała: 8220Miałeś ponad 1000 transakcji w ciągu godziny w ciągu dnia8221. Nie gówno. Zwykle obsługa Betfair była dla mnie w przeszłości doskonała, chociaż przeczytałem kilka horrorów, więc odpowiedziałem znowu mając nadzieję więcej informacji, ale jak dotąd nie miałem. Na szczęście dla mnie robię wiele logowania do botów, więc wszystko, co robią, jest rejestrowane albo do bazy danych, albo do plików. Spojrzałam na dane, aby zobaczyć, która była moja najgęstsza pora dnia, a podczas gdy nie miałam miejsca więcej niż około 8090 transakcji, więc wciąż się mylę. Sprawdziłem TampC8217 za to obciążenie (betfairaboutUsBetfair. Charges Section 4) i byłem nieco bardziej oświecony. To zdanie w szczególności: Pod koniec każdego dnia dodajemy wszystkie zakłady, które zostały umieszczone lub edytowane (dopasowane, anulowane lub wygasłe). Dlatego nie tylko moje zakłady zostały włączone, ale również edycje, zabicia, a nawet luki W pogorszeniu, podczas gdy w trybie testowania używam małych rozmiarów, które wymagają stawki mniejszej od minimalnej stawki i dla tych, którzy doświadczyli wiem, musisz wykonać 3 transakcje na zakład, aby to osiągnąć (patrz tutaj, aby uzyskać wyjaśnienie). Dlatego pojedynczy zabity handel to co najmniej 4 transakcje, a wypełniony handel będzie miał co najmniej 6 lat. Mówię co najmniej 6, bo jeśli cena nadal będzie przeciwko tobie, to musisz edytować transakcje zamykające, aby szybko wydostać się, więc to może wynosić 9, 12 lub więcej. Teraz widzę, że moje 8090 transakcji nagle sięga do granicy. Jednak nawet w gorszym przypadku nadal nie przekracza 1000 godzin. Więc znowu do logów, uzbrojony w świeżą wiedzę i bingo, tam jest. Z powodu winy, którą wprowadziłem, która spowodowała, że ​​transakcje nie zostały prawidłowo zamknięte, bot został zablokowany w pętli, próbując anulować zakłady. Za każdym razem, gdy próbowałem, kosztowało mnie 1 transakcję i teraz mogłem zobaczyć, dlaczego zostałem oskarżony. Z perspektywy czasu i odkrywając problem zdałem sobie sprawę, że mogło być dużo gorsze. Więc, czego się dowiedziałem NIE NIGDY, wdrożyć niesprawdzony 8216fix8217 na żywo bot i pozostawić go bez opieki. Wdrożenie liczników transakcji w celu zapewnienia, że ​​bot przestanie działać w ciągu 1000 godzin. Upewnij się, że prowadzisz dobre dzienniki, pomagając w identyfikacji problemów. Wsparcie Betfair może nie być tak dobre, jak myślałem (jury nadal na to) wspomniałem we wcześniejszym tekście, że zaprojektowano Ruddy'ego i Holta. Cóż, kilka dni temu zakończyliśmy pracę nad wymianami. Później postaram się o szczegóły, ale obawiałem się, że podzielę się z tobą klasycznym pomyłką, którą zrobiłem wczoraj, że mnie to kosztowało. Po kilku pierwszych dniach, kiedy Holt strzelił w losowych transakcjach (żadna strategia w tym momencie) zauważyłem, że straty z zatrzymania weren8217t były dosyć wystarczająco wysokie, a więc we wtorek zmieniłem się nieco, aby zaakceptować najlepszą cenę, aby szybko zakończyć stratę. Niestety ja didn8217t dostać usterkę wykończony aż po dni wyścigi i więc nie mogłem go przetestować. Następnego dnia, w środę, byłem bank holiday tutaj w Portugalii, a mój syn miał turniej piłki nożnej po południu i dlatego nie mogłem monitorować rynków. Pomyślałem, że to była tylko mała zmiana i chciałem jak najwięcej danych, jak to tylko możliwe, chciałbym przełączyć boty na cały dzień. Wiem wiem. Klasyczny błąd. Uznałeś, że błąd, który wprowadziłem, oznaczał, że niektóre pozycje nie są zamknięte i pozostały otwarte. Ponieważ nie byłem świadomy tego, że kilka rynków miało duże straty. Na szczęście używam małych stawek do testowania, ale był to duży kawałek banku. Lekcja nauczyła się. Przetestuj wszystko, zanim się rozluźniesz na rynku. Tak przez cały dzień. Nie ma programowania, nie handluje, po prostu planuje. Zacząłem opracowywać pierwsze wersje mojego programu we wrześniu 2017 r. I od tej chwili utworzyłem około 16 odmian tego pierwszego programu. W nadchodzących stanowisk omówię każdy z nich bardziej szczegółowo, w tym zyski, straty, błędy i najważniejsze wydarzenia. Na razie będę tylko pośpieszyć do paru tygodni temu, gdzie zacząłem myśleć o wersji 2. Wersja 1 koncentrowała się na rynkach betfair greyhound. Ten rynek został wybrany ze względu na liczbę dostępnych rynków każdego dnia, co dało mi więcej możliwości udoskonalenia oprogramowania. Rynki nie były tak płynne, a zatem wszelkie udane strategie nigdy nie byłyby skalowalne, więc zawsze miałem wyścigi konne i to podstawa do wersji 2. Dziś postanowiłem oddać wszystko, czego dowiedziałem się w ciągu ostatnich 6 miesięcy na nowy projektowanie w celu wykrywania, wdrażania i handlu strategiami na rynkach wyścigów konnych Betfair. Szczytem planowanych dni są projekty dwóch nowych botów. Zawsze podaję moje boty po ludziach, wydarzeniach, miejscach itp., Które mają wpływ na mnie w czasie tworzenia. Chciałbym więc przedstawić Ruddy'emu i Holtowi. Opisałbym każdy szczegół później, ale teraz Ruddy zbiera dane z rynków, a Holt będzie realizował te strategie. Jedna rzecz, która zawsze pojawiała się w mojej głowie, zwłaszcza po złym handlu dni, Czy ludzie naprawdę zarabiają na handlu, jeśli nie, marnuję mój czas I8217m pewne, że ludzie zarabiają na handlu i jeden z opłat Betfair8217s potwierdza fakt . Spójrz na tę stronę betfairaboutUsBetfair. Charge i przejdź do sekcji 7. Opłaty Premium. Aby wyciąć ten krótki okres, Opłata Premium jest pobierana od wszystkich użytkowników, którzy zarobili ponad 250 tys. Na swoim koncie. Według ich opisu ma to wpływ na 0,5 ich użytkowników, a jeśli wikipedia jest poprawna, to 20 000 z ich 4 milionów użytkowników. Ten artykuł zeszłoroczny guardian. co. uksportblog2017jul04betfair-charge-hike-coin-flip i komentarze, które następowały sugerują, że to była złe. Jestem pewien, że chętnie zapłacę opłatę za betfair, bo jeśli byłem, oznacza to, że mój bot zarobił ponad 250 000. Happy Days Po prostu zarabiać pieniądze. Prowadzę trzy business8217, które zapewniają mi dobre życie dla mnie i mojej rodziny, ale nie pozostawia mi mnóstwo czasu, aby spędzić robi to, co kocham z ludźmi, których kocham. Więc wyzwaniem jest stworzenie zautomatyzowanego bota, który może zapewnić wiarygodne dochody. Pozwoli to mi trochę bardziej obdarzyć pracą, którą biorę i pozwolić mi mieć więcej czasu na drobniejsze rzeczy w życiu. Innym powodem jest samo wyzwanie. Kocham programowanie i rozwiązywanie problemów, a ja jestem wielkim fanem sportu, zakładów i betfair. Więc jego doskonałe wyzwanie dla mnie i I8217m ma nadzieję, że będzie zapewniać trochę zabawy, jak również trochę gotówki. Powodem, dla którego piszę ten blog, jest umożliwienie mi zapisu zdarzeń, które wystąpiły. Podczas kursu handlowego, w którym uczestniczyłem, Peter Webb podkreślił znaczenie przechowywania notatek. Ten blog to mój notatnik i chciałem notatki na temat sukcesów i porażek z nadzieją, że nie będę robił zbyt wielu z tych ostatnich zbyt często. Mam nadzieję, że wszyscy czytelnicy mogą się nauczyć od popełnianych błędów, zaufania do własnego pisania i handlu botami, a także przyczynić się do przekazania informacji zwrotnych i pomysłów. Post navigationPROFESJONALNE BUTY I NARZĘDZIA DLA BETFAIR, BETDAQ I MATCHBOOK Oprogramowanie Bf Bot Manager jest oficjalnym rozwiązaniem dla Betfair NG-API, Betdaq API i Matchbook API V2 zawiera 3 w pełni zautomatyzowane automaty do zakładów i kontrolę drabiny dla ręcznych zakładów i handlu. Pakiet V3 pozwala na uruchomienie nieograniczonej liczby strategii w tym samym czasie Jeśli nie wystarczy, możesz zawsze zamówić niestandardowy bot, który będzie działał dokładnie według Twojego specyfikacji Co to jest BF BOT MANAGER Bf Bot Manager to kompletny system zarządzania botami w Betfair , Betdaq i Matchbook, które pozwalają na zakłady sportowe na dowolnym rynku, takie jak charty, konie zwycięzcze, imprezy piłkarskie, tenis, snooker, rzutki, rugby i wiele więcej. Bf Bot Manager ma boty na handel, zakłady na backlay na ulubione, drabiny kontroli ręcznego obrotu lub zakładów, system odzyskiwania strat puli i wiele innych narzędzi, które pomogą Ci zarobić na wymianach zakładów. Każdy z naszych botów może zostać zmodyfikowany przez Twoją prośbę lub możemy w razie potrzeby utworzyć nowy niestandardowy bot. Możemy opracować niestandardowy bot, nowe oprogramowanie, witrynę sieci Web lub cokolwiek innego związane z rozwojem oprogramowania. Więcej informacji na temat niestandardowych botów i usług, które możemy zaoferować, można znaleźć na naszej stronie usług. Co może BF BOT MANAGER Do To jest system bot dla sportu zaprojektowany do wymiany zakładów Betfair, Betdaq i Matchbook. Istnieją różne plany opłat, umożliwiające wybór między opłatą abonamentową lub jednorazową. Wszystkie aktualizacje naszego oprogramowania są bezpłatne. Oprogramowanie obsługuje umieszczanie zakładów na giełdzie Betfair, Wielkiej Brytanii i Australii. V2 umożliwia załadowanie wybranego przez siebie bota do struktury zarządzania i rozpoczęcie zakładów lub handlu. V3 pozwala tworzyć strategie, które mogą obstawiać lub sprzedawać według wstępnie zdefiniowanych reguł, lub można używać drabiny i siatki kontrolnej i zagrać ręcznie. Ok bardzo dziękuję za pomoc, a może po prostu dodać, myślę, że ta Bot jest chyba najlepsza wokół, baza do bazy, każdy kąt pokryty programem, który kiedykolwiek spotkałem, a ja chciałbym pogratulować Ci i umiejętności programowania dla tak wspaniałego dzieła i pomysłowości. Jako programista sam potrafię docenić całą ciężką pracę, która doprowadziła do stworzenia tak dobrego dzieła. Aby uzyskać lepszy pomysł po prostu wyobraź sobie Bf Bot Manager jako konsola do gier. Możesz załadować w wybranym przez siebie bocie i zacząć grać, więc jeśli wolisz konie, charty, piłkę nożną, rugby, tenis, rzutki. wybór jest taki i nie trzeba kupować jeszcze jednego bota od jeszcze innego sprzedawcy. Bf Bot Manager może być ostatecznym botem. Nieustannie rozwijamy nowe teorie botów i są one po prostu dodawane do bota w razie potrzeby. Dzięki Bf Bot Manager możesz postawić na dowolnym rynku, wybierać liczne wybory w tych samych wyścigach lub na różnych rynkach, postawić na faworyta, zagrać w miejsce na rynkach i dużo więcej

No comments:

Post a Comment